Johannes Fontanus College

Het Johannes Fontanus College (JFC) is een protestants-christelijke scholengemeenschap. Je kunt op het JFC de mavo, havo, atheneum, gymnasium of het technasium volgen. Wat je ook kiest, we vinden het belangrijk dat je ontdekt en ervaart welke unieke talenten jij van God hebt gekregen.

Vanuit een persoonlijke relatie, waarin we jou zien en kennen, moedigen we je aan om – op je eigen niveau – maximaal te ontwikkelen en je talenten tot bloei te brengen. Het JFC maakt zich er sterk voor dat alle leerlingen én medewerkers zich ontwikkelen vanuit hun persoonlijke kracht.

De school kent een brugperiode van één jaar waarbij leerlingen in een mavo/havo-, havo-atheneum-, atheneum- of gymnasiumklas starten. Daarna vervolgen de leerlingen hun schoolloopbaan in één van deze stromen.

JFC logo [groot] [RGB]

Wethouder Rebellaan 135
3771 KA Barneveld

3770 AC Barneveld

www.jfc.nl

Volg onze socials: we zijn te vinden op Instagram, Facebook, Linked-In en Youtube.